duminică, 5 octombrie 2008

DJ Gabi a deschis o noua discoteca pentru romani, la Milano


Începând cu data de 13 septembrie, la Milano, a fost deschisa discoteca ”Palko”, local care se adreseaza în primul rând românilor care traiesc în Lombardia. Organizatorul discotecii este un român care în ultimii ani a facut tot posibilul sa mențina o atmosfera placuta, tipic românesca, deși a fost nevoit sa schimbe denumirea sau patronul localului.

Posta Gabriel are 33 de ani, este originar din Satu Mare iar în prezent locuiește la Milano. A venit în Italia în urma cu noua ani, mânat cam ca orice tînar, de curiozitatea occidentului și a câștigurilor materiale. ”Am ajuns în Italia în anul 1999. Era perioada când se intra doar cu viza și înca reprezenta pentru mulți tineri ca mine, un vis sa ajungi în Occident. Deasemenea, ideea de a câștiga un ban cinstit, a fost un al doilea motiv principal.”

Ajuns în Italia, a reușit sa se angajeze la o firma de vânzari engross. ”M-am angajat la o firma care facea vanzari engross cu produse din sudul Italiei și erau distribuite în regiunea Lombardia. Am dus-o destul de bine acolo dar dupa cinci ani a dat faliment și a trebuit sa ma gândesc la altceva.”

Dupa întreruperea activitații la firma de distribuție, lui Gabriel i-a venit ideea de a incerca sa organizeze seri românești. ”Ideea de a organiza o discoteca româneasca mi-a venit cand am descoperit pe internet ca românii din Germania fac tot felul de seri românești care au un succes foarte mare. Am constatat ca erau foarte organizați iar experiența lor mi-ar putea folosi pentru a face același tip de activitate la Milano. Nu exista în toata Lombardia, nici macar un local dedicat românilor. Am decis ca nu-i rau sa încerc. Prietenii mei m-au încurajat și m-au asigurat ca nu voi duce lipsa de clienți, mai ales ca numarul românilor se dublase în ultimul timp fața de perioada când venisem eu în Italia.”

Organizarea unei astfel de activitați nu a fost însa chiar ușoara pentru Gabriel. „M-am hotarât sa fac tot posibilul sa fie o discoteca a românilor la Milano. Ar fi fost o premiera si eram foarte orgolios de ideea mea. A urmat însa un maraton de batut „din poarta în poarta”, la o multime de localuri. Le-am ales în special pe cele care stiam ca merg mai prost si care aveau clienti mai putini. Speram ca ideea mea le poate stârni interesul si le poate da o perspectiva mai optimista asupra afacerii lor. Dupa gasirea localului a urmat o perioada în care am facut publicitate, împartind fluturase, dând anunturi în ziare sau postând informații pe internet. Nu mai spun cu câți români din Milano am intrat în contact rugându-i sa duca informația mai departe.

 Primul cântareț invitat de onoare a discotecii a fost ”luat” dintr-un anunț al Gazetei Românești. ”Îmi amintesc ca prin 2003 am citit în Gazeta Româneasca despre un concert al cântarețului Nicu Paleru. El a fost pâna la urma primul invitat din România al discotecii noastre. Și cred ca ne-a purtat noroc”

 A urmat o perioada buna dar cu schimbari dese de denumire și de proprietari ai localului. ”În ultimii ani am reușit sa ramînem stabili în același local, dar cu dese schimbari de gestiune și inevitabil a denumirii. Cea mai lunga denumire, aproape trei ani, a fost ”Indian Saloon”, perioada în care am avut mulți invitați celebrii din România și ne-am facut un prestigiu și un nume. Am organizat spectacole de ziua naționala a României, în principalele zile de sarbatoare, Paște, Craciun sau revelion. Am fost prezentați chiar și pe televiziunile din România sau în ziare importante din România. Datorita schimbarii proprietarului am renunțat și la aceasta denumire dar am continuat activitatea.”

 Începând cu 13 septembrie discoteca are o noua denumire și un nou look. ”În prezent localul a primit denumirea de ”PALKO”, are o noua înfațișare și a avut un succes mare înca din prima seara. În prima sîmbata am avut circa 300 de invitați iar în cea de-a doua , numarul lor a depașit 400. A fost o atmosfera incendiara și toți invitații s-au simțit excelent. Folosesc acest prilej pe care mi-l ofera ziarul dumneavostra sa invit pe toți românii care au posibilitatea sa vina la Milano, sa ne viziteze și le garantez o seara excepționala. Suntem deschiși în fiecare zi de sâmbata începând cu ora 22.”

Gabriel crede ca totusi, uneori, lipseste ceva ca totul sa fie perfect. „O singura chestie mai strica atmosfera. Câteodata unii nu stiu sa bea cu masura si mai iese, ca peste tot dealtfel, câte o mica „cearta”. Nu degenereaza niciodata pentru ca avem zece angajati care au ”misiunea” de a restabili ordinea.”

Informații și rezervari se pot obține la numarul de telefon 3333273418 sau accesând siteurile internet www.kefdekef.com sau www.ilpalko.com. Localul este situat în via Clerici, 342, Sesto San Giovanni (direcția Bresso).

Andi Radiu

Sursa: www.gazetaromaneasca.com
Preluare de pe www.realitateadinitalia.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile anonime nu vor fi publicate. Autorii comentariilor își asumă răspunderea pentru materialele publicate pe acest blog.

 
Copyright © 2011. proDiaspora - pentru românii de pretutindeni . All Rights Reserved
Home | Despre | Contact