marți, 16 septembrie 2008

Agenda ICR: urofilie, satanism, pornografie si homosexualitate pe post de “cultura nationala”

Scandal dupa scandal: In timp ce o expozitie despre martirii din inchisorile comuniste este silita sa fie inchisa pe motive de legionarism (asadar pe motive politice), Institutul Cultural Român continua finantarea si promovarea unor manifestari anticrestine si pornografice ale unor indivizi fie rauvoitori pana la extrem, fie tulburati mintal. Si intr-un caz si in altul, se confirma proverbul romanesc “pestele de la cap se impute”: situatia a ajuns de netolerat in primul rand din cauza numirii in fruntea Institutului Cultural Roman a unui individ care si-a batut joc de poporul roman in operele sale, facandu-i pe cei din banii carora a ajuns, azi, sa fie platit, dupa cum i-a venit la gura.

Horia Roman Patapievici trebuie sa plece!

Iata cateva din ispravile “diplomatiei culturale” romanesti care ne-a adus la exasperare, de vreun an incoace:

* ICR-Stockholm: participa la festivalul homosexualilor Stockholm Pride 2007 si plimba doi curisti la Stockholm si-napoi, plus ca le plateste onorarii!;
* ICR-New York: reprezentat de un urofil - Cristi Neagoe - , institutul de la New York expune kitsch anti-crestin si anti-semit;
* ICR-Berlin: Arta satanista;
* ICR-Budapesta: “nu reprezinta Romania” in cuvintele directorului institutiei, dar promoveaza autonomia teritoriala.

Daca despre participarea ICR-Stockholm la festivalul homosexualilor Stockholm Pride 2007 am vorbit la timpul potrivit, iar despre cazul expozitiei de la New York si al urofilului care da urina pe post de agheasma la enoriasi cunoasteti deja destule, astazi vom trece in revista ultimele scandaluri, cu ajutorul materialelor documentate de Victor Roncea.

————————
ICR-Berlin a trecut de la reprezentarea Romaniei prin “Stiinta Turnatoriei” la “Arta Satanista”. Traian Basescu, presedintele de onoare al ICR, stie?

Dupa deosebita expresie artistica “romaneasca” de obscentitate si kitsch expusa de ICR-New York si scandalul inca nestins al exportului de turnatori realizat de conducerea ICR prin filiala sa de la Berlin, acelasi institut a carui misiune primordiala este promovarea valorilor romanesti in strainatate a decis sa reprezinte Romania, tot in Germania, prin “arta” satanica.

Incursiunea in ritual satanic prin sange si, iarasi, obscenitati macabre, se realizeaza atat sub patronajul Institutului Cultural Roman, al carui presedinte de onoare este Traian Basescu, cat si sub “inaltul patronaj al Consulatului general al Romaniei la Bonn”, dupa cum aflu de la sursele mele revoltate din aparatul diplomatic de la Berlin si Bonn. Sincer ma indoiesc ca atat presedintele Traian Basescu cat si seful diplomatiei romanesti Lazar Comanescu stiu ce gireaza. Dar vor afla. Ca si dumneavoastra.

Este vorba de prima manifestare a “Zilelor culturii românesti in Bazinul Ruhrului”, care va avea loc in perioada 21-26 septembrie, la Bochum. Dupa cum se lauda Institutul Cultural Român “Titu Maiorescu” din Berlin, Romania va beneficia de “o serie de evenimente menite sa promoveze cultura româna in Germania”. Expozitia “artistica” se pune in practica prin intermediul unei “Asociatii Culturale”, Danubium, finantata generos prin Programul Cantemir al ICR. Asociatia in cauza a fost infiintata anul trecut si este condusa de o oarecare Doina Talmann, care, neintamplator, detine o galerie de arta in Bochum, “KunstART-am-Hellweg”. Astfel, inclusiv pe proprietatea galeristei Doinei Talmann, s-au materializat prin ICR-Berlin proiecte “non-profit” ale presedintei Asociatiei, aceiasi Doina Talmann. Tot neintamplator, pentru ca a fost “inspirata” sa-l invite si pe clientul ICR Mircea Cartarescu la acest “festival romanesc”, proprietara Galeriei si a Asociatiei a primit o intreaga pagina in Cotidianul.

Programul Cantemir s-a constituit in anul 2006, ca un program-pilot de finantare a proiectelor culturale românesti adresate mediului international. Conform paginii de internet a ICR, in anul 2008, obiectivele Programului sunt: - cresterea vizibilitatii si accesibilitatii culturii românesti pe pietele culturale internationale; - incurajarea cooperarii intre artisti români si straini. “In consecinta, vor fi sprijiniti artistii si operatorii culturali din România care doresc sa asigure o participare româneasca la festivaluri internationale importante din strainatate, precum si operatorii culturali din România si din strainatate care initiaza proiecte de promovare a culturii si civilizatiei românesti in strainatate sau care participa la proiecte de cooperare culturala menite sa incurajeze dialogul intercultural”, mai spune ICR. Pai haideti sa vedem impreuna cum se realizeaza “promovarea culturii si civilizatiei românesti in strainatate”.

La obiect: Pe 21 septembrie 2008, la ora 15.00, se preconizeaza deschiderea “Festivalului” prin vernisajul expozitiei THE LAST TEMPTATION (”Ultima Ispita”, cu referire si la controversatul film realizat dupa nuvela lui Nikos Kazanzakis). Astfel, la muzeul “LWL-Industriemuseum Westfalisches Landesmuseum fur Industriekultur Henrichshutte” din Hattingen, Werksstrasse 31-33, 45527 Hattingen, urmeaza sa expuna, pe banii nostri, Alexandru Radvan si Sorin Tara (alias von Neudorf), lucrari care cu greu pot fi numite “artistice”.

Daca Tara se remarca in general printr-o arta provocatoare, Radvan depaseste aceasta “bariera” si dezvolta un stil propriu, de inspiratie satanista. Toate “creatiile” lui par sa poarte acest spectru sinistru.

In “Adevarul literar si artistic” Nicoleta Zaharia a publicat sambata, sub titlul “Export de arta provocatoare”, un semnal al acestei expozitii, reusind insa pe parcursul intregii pagini sa evite enuntarea numelui organizatorului principal: ICR-Berlin. Cu toate acestea, ea arata cum va fi reprezentata Romania la Bochum: “Personajul lucrarii lui Alexandru Radvan, ‘Omagiu lui Iuda XXXI’, este un barbat gol, fara cap, spânzurat, cu sexul erect, ejaculând. ‘Omagiu lui Iuda XXXII’ (acrilic pe pânza nepreparata) infatiseaza un barbat gol (de data aceasta cu cap), spânzurat si rastignit pe cruce. Expozitia ‘Omagiu lui Iuda si Cruciatii’ contureaza ‘o tiranie a realitatii. O realitate intemeiata pe iluzie si distrugere. Iuda poate fi oricare dintre cruciati, la fel cum oricare Cruciat poate fi Iuda. Iuda poate fi oricare dintre noi’, comenteaza curatorul Diana Dochia.” Doamne pazeste!

Diana Dochia este o fatuca care se crede si “istoric de arta” si si-a intors numele pe dos pentru a-l da galeriei ei din Bucuresti “ANAID Art Gallery” (o alta practica satanista, chiar daca, poate, saraca, nu stie). Din cand in cand mai scrie la ZF despre expozitii desfasurate, cum altfel?, in propria Galerie. De altfel, “Ultima tentatie” s-a comis si la Bucuresti, in galeria ei, in luna mai. Radvan este un pictoras obsedat de sex si anti-crestinism. Majoritatea lucrarilor sale, promovate asiduu de fatuca Dochia, poarta aceasta amprenta bolnavicioasa.

Astfel, dintr-o cronica din RL intitulata conform realitatii expuse “Religia oficiala a sangelui” aflam ce motto si-a ales Radvan pentru una din expozitiile sale, dedicata chipurile Imparatului Constantin: “Teroarea iubirii – Sa ucizi un credincios nu este o crima, este calea catre Rai”. Prin grija aceleiasi tinere “curatoare” Dochia expozitia aceasta, de anul trecut, organizata la Galeria Curtea Veche din Bucuresti, s-a desfasurat simultan cu cea intinsa la Galeria Anaid, intitulata “Cancer” si unde, intr-o lucrare, stigmatele Mantuitorului sunt prezentate “metaforic” prin anus si organul sexual femeiesc, obsesiile autorului dezaxat fiind dispuse pe toti peretii.

In ce priveste “arta” expusa de Tara la” Zilele culturii romanesti”, Adevarul L&A ne mai informeaza: “Muscate si trandafiri din plastic, bucati de fier asezate sub forma unei cruci. Placute cu cifre si potcoave prinse pe un panou galben din lemn. Toate stropite cu vopsea rosie. Imaginile descrise alcatuiesc o parte din expozitia lui Tara von Neudorf, ‘Into the night of loneliness’, care reprezinta ‘viziunea unei lumi sangvine, viscerale in care consemnarea faptelor nu se face dupa timpul conventional al omenirii’.”.

Tara are si el niste obsesii, legate de religie, de credinta, cu accente anti-romanesti. A fost expus si la “Ateneul” Tatarasi, unde s-a jucat mizeria anti-crestina a Alinei Mungiu Plugaru si si-a luat masteratul cu proiectul “Despre ideea de rau la români cu exemple”, un motiv recurent in lucrarile sale. Dar iata ce ne spune el interesant, in Ziua de Cluj, despre tema expozitiei de la Bochum: “Singurul lucru pe care s-a punctat a fost acela de a nu folosi insemne islamice in lucrarile expuse sau simboluri care ar putea ofensa religia islamica – bine reprezentata in Germania”.

Hopa! Deci atentie: in Germania nu trebuie sa ofensam religia islamica! Dar cea crestina, da! Cu voie de la stapanire. Pentru ca uite cum aflam si ca Mircea Mihaies, preputsul lui Patapievici, stie exact despre ce e vorba, desi pana acum nu a aparut nimic pe pagina de internet a ICR: “E un program mai complex, la Bochum si Hattingen, o parte de arte plastice care se numeste The Last Temptation (Ultima Ispita - n. red.), o seara literara cu Mircea Cartarescu si o parte muzicala cu Leontina Vaduva si George Petean”. Tot de aici aflam si componenta juriului care a hotarat, pe banii nostri, sa exporte satanism in numele Romaniei: “Din juriu au facut parte cinci persoane, expertii in arte vizuale Teodor Graur si Matei Câltia, managerul de proiect Paul Tocanie, Felicia Moga - expert de promovare, iar din partea ICR - directorul general Dragos Tudor”.

Notati va rog: toate aceste oribilitati se desfasoara cu banii dvs iar ICR reprezinta, vrand-nevrand, statul roman.

Noua ofensa la adresa crestinismului si a Romaniei girata si generata de fapt de Institutul “Cultural Roman” inca condus de scatofagul Patapievici vine pe fondul unei adevarate recrudescente a agresiunii anti-romanesti prin toate formele posibile.

De la inceputul acestei luni, la o galerie a Uniunii Artistilor Plastici din centrul Capitalei, se petrec sub ochii impasibili ai autoritatilor si ai opiniei publice acte cu tinte clare anti-Romania si anti-Ortodoxie, pe care le-am semnalat prin “Arta ICR” a ajuns de la New York in centrul Bucurestiului [vezi mai jos].

Ce asteapta “statul roman”? In timp ce sunt cheltuite milioane de euro pentru repararea imaginii Romaniei in strainatate si sunt puse in joc importante resurse informative si diplomatice dupa razboaiele declansate de tigani in Europa, din chiar interiorul aparatului de stat, sub girul Presedintiei Romaniei si al Ministerului Afacerilor Externe se promoveaza imaginea unui popor roman bolnav si a unei tari scelerate, scabroase, satanice. Pe banii nostri. Oare ce le trebuie acestor autoritati sa intervina si sa repuna statul roman in drepturile lui naturale?

Sa nu fie prea tarziu, tovarasi!

——————
Brandusa Armanca, ICR-Budapesta: “EU NU REPREZINT ROMANIA!”

Brandusa Armanca (persoana sfericoidala care nu e Plesu, din fotografia alaturata), director al ICR-Budapesta, functionar public, cu salariu platit din buzunarele noastre, a comis azi [2 septembrie 2008, n.n.] un act pentru care va fi reclamata atat la Agentia Nationala a Functionarului Public cat si la conducerea Ministerului Afacerilor Externe (pentru ca ICR este, deja, o institutie anti-romaneasca).

Aflata la Reuniunea Anuala a Diplomatiei Romane, intr-o disputa publica, starnita chiar de ea, pe tema premierii, din banii nostri, ai patibularilor, a unui revizionist maghiar recunoscut, directorul Duna TV si al postului adiacent cu nume elocvnet, Autonomia TV, Cselényi Laszlo, directoarea ICR-Budapesta a exclamat, referitor la acest act: “EU NU REPREZINT ROMANIA!”. Intrebata, alaturi de alti martori, in numele cui a oferit atunci acel premiu, Armanca a continuat: “In numele ICR-Budapesta!”. Si ICR-Budapesta pe cine reprezinta?, am insistat eu. “Treaba noastra!”, a fost raspunsul incredibil venit din partea functionarului public pripasit la Budapesta. Inteleg ca “noi”, adica cei de la ICR, nu reprezinta Romania. Gura pacatosului adevar graieste!

Citeste mai mult:
Caracatita ICR- astazi, “bratul de la Budapesta”
Noua securitate-partea a II-a. Caracatita ICR- “bratul” Budapesta- Brandusa Armanca
Noua Securitate- partea a III-a. Caracatia ICR- “bratul” Budapesta- Brandusa Armanca

——————————
Arta ICR” a ajuns de la New York in centrul Bucurestiului. In sfarsit, Patapievici e asteptat sa ingenuncheze in fata Romaniei

“Arta” si agresiunea antiromaneasca mascata “cultural”, patronate si promovate de ICR, au incurajat dezvoltarea “artistica” a altor manifestari similare, de profanare a Mantuitorului, a Bisericii si a Romaniei folosindu-se aceeasi metoda ieftina, scatofaga si felatiofaga, patentata de Patapievici.

Un pulifrici care se pretinde ca vine din “Temeswar”, pe numele lui Levente Benedek, a ajuns sa fie expus in centrul Capitalei Romaniei, intr-o galerie odinoara respectabila, dedicata tinerelor talente: Atelier 35, aflata in administrarea Uniunii Artistilor Plastici, din cate stiu. Numai ca actualii curatori s-au gandit ca merita promovat si un gaozar, vorba lui Basescu. Nu stiu cum, pentru ca fostii mei colegi de la Arte Plastice demult nu se mai obosesc sa solicite un spatiu expozitional de la UAP: mereu sunt ocupate si programate pentru un an inainte. E drept, ei nu expun o Romanie profanata cu obsesiile sexuale ale unor dezaxati, nu-si bat joc de toate simbolurile Romaniei, inclusiv cele artistice, ca Brancusi, nu transforma BOR in Biserica lui Dracula si nu-l reprezinta pe Iisus Hristos in pozitii indecente dupa modelul Alina Mungiu Pipi-di.

Ce cred ca ar trebui sa duca la interzicerea expozitiei chiar azi, pe langa protejarea publicului de natura bolnavicioasa a unor creiere rancede: obscenitatea. Suntem in centrul Capitalei, in plina zi, in fata unei Galerii deschise unde sunt invitati sa admire arta de tip ICR cu sex in toate ipostazele inclusiv copiii si adolescentii care trec pe strada. In acelasi timp, amendam OTV pentru vocabular indecent si interzicem difuzarea filmelor cu tenta sexuala inainte de miezul noptii.

Sigur, sunt convins, se vor gasi voci sponsorizate “artistic” si “cultural” de ICR, care sa ma injure ca sunt retrograd, nationalist, legionar si comunist. Dar mai bine judecati si singuri, dupa imagini! Intre timp, eu ma gandesc serios sa ma intorc la arta!

Intrebat de o ascultatoare intr-o emisiune oferita cu larghete lui Patapievici la Radio Romania cum de si-a permis sa insulte poporul roman cum a facut-o, inca presedintele ICR a raspuns: “din considerente de pamflet literar”. Ma gandesc si eu, ca tot omul inspirat de patibularii ungurasi stropiti senzual cu zakusca pe piept, ce-ar fi sa solicit la randul meu UAP si ICR pentru a expune - la Simeza sau in holul impozantei cladiri din Aleea Alexandru - din aceleasi considerente de “pamflet artistic”, inspirat din realitate, o Ana Blandiana satisfacandu-l pe cale spumos-orala, vocal-instrumentala, pe Gogu Radulescu in timp ce membrul CPEx al CC al PCR ii introducea candid diverse obiecte dure in vagin; sau un Patapievici si un Liiceanu inlantuiti, in genunchi, in timp ce gazduiesc, pe rand, in rectul lor fin, intelectual, mataranga paroasa a bulibasei Plesu. Pe Alinuta va las pe dvs sa o intrebuintati, artistic, daca aveti la ce.

Dar stiti ce? Ce-ar fi sa prezint chiar un documentar? Artistic, bineinteles! Pornind de la urmatoarea apostrofare a unei persoane foarte-foarte importante in stat: “Iesi afara, poponar nenorocit!”…

Sursa: http://ro.altermedia.info/noua-ordine-mondiala/agenda-icr-urofilie-satanism-pornografie-si-homosexualitate-pe-post-de-cultura-nationala_9363.html

Mai multe informatii despre acest subiect gasiti pe blogul jurnalistului Victor Roncea:
http://victor-roncea.blogspot.com/2008/09/dupa-deosebita-expresie-artistica.html
http://victor-roncea.blogspot.com/2008/09/cine-sunt-aliatii-celor-care-profaneaza.html
http://victor-roncea.blogspot.com/2008/07/sfarsitul-lui-patapievici-germania-l.html

Deasemenea, Asociatia Civic Media a initat o campanie de strangere de semnaturi pentru demiterea din functie a lui Horia Roman Patapievici, precum si a vicepresedintilor Institutului Cultural Roman. Petitia poate fi semnata aici: http://www.petitiononline.com/icrgds/petition.html

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile anonime nu vor fi publicate. Autorii comentariilor își asumă răspunderea pentru materialele publicate pe acest blog.

 
Copyright © 2011. proDiaspora - pentru românii de pretutindeni . All Rights Reserved
Home | Despre | Contact